X

Hova küldjük az 1000 Ft-ot?

Töltsd ki az űrlapot!

Szeretnél
1000 Ft-ot
ajándékba?

Menü Regisztráció 0

Szállítás

A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén a futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség.

A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a HigiéniaShop web áruház üzemeltetője a Polima Kft. megbízásából a GLS futárszolgálat végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen minimum két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

Csomag átvételi lehetőségek:

A. GLS Házhoz szállítás
Ingyenes

B. GLS CsomagPontok
Ez esetben csomagod az általad választott csomag pontra fog érkezni. 650 Ft/ csomag áron.

A csomag felvételnél kérjük, vedd figyelembe a csomag pontok nyitvatartási idejét. A részletes nyitva tartást megtalálod a csomag pont keresőben.

Találd meg a hozzád legközelebb eső csomagpontot a csomagpont keresővel.

Utánvétes fizetés

Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelést követően a házhozszállításkor a futárnak kell átadnod a rendelés végösszegét (termékek ára, szállítási költség, utánvét költsége), vagy a csomagponton.

Szállítási Határidő

A megrendelt termékek kiszállítását a munkanapokon (hétfő – péntek) 11 óráig leadott megrendelések esetében 3 napos határidővel vállaljuk munkanapokon. Az ezután beérkező rendelések szállítási határideje 4 munkanap. Átutalással történő fizetés esetén akkor indítjuk a kiszállítást, amikor a megrendelt áru ellenértéke megérkezik a számlánkra. Ha valamelyik termék nincs raktárunkon, e-mail útján értesítést küldünk a megrendelőnek és tájékoztatjuk a várható kézbesítés időpontjáról. Megrendeléseket a nap 24 órájában fogadunk.

Csomagolás

A web áruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban szállítjuk megrendelőinknek.

Szállítási díjaink

Magyarország területén ingyenes.

Hogyan vegyünk át csomagot a szállítást végző futárcégtől?

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben, időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, a futár még egy alkalommal próbálkozik a csomag kézbesítésével.

Csomagpontok esetén a küldemény érkezéséről SMS-ben küld tájékoztatást a futárszolgálat. Ezt követően a termékek 5 munkanapon belül vehetőek át, érvényes személyes okmány bemutatásával. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton lehetséges. Ennek elmaradása esetén a csomag visszaszállításra kerül web áruházunkhoz.

Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt illetve a csomagponton szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

Hol találhatóak a futárcéggel kapcsolatos információk?

A szállítást végző futárcég honlapja: www.csomag.hu www.gls-group.eu www.glsconnect.hu futárcég központi telefonszáma, kapcsolati űrlapja a fenti honlap alján “Elérhetőségeink” menüpontja alatt érhető el.

Hová írjak ha kérdésem van a szállítással kapcsolatban?

Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az info@higeniashop.hu email címen vagy a 0036-20/386-1750 telefonszámon a web áruház üzemeltetőjének kollégájához lehet fordulni munkaidőben.

Külföldre történő szállítási igény esetén kérjük, e-mailben, vagy telefonon vegye fel a kapcsolatot velünk.

 

 

A biztonságos fizetést a SimplePay Online Fizetési Rendszer biztosítja.

Belépés


Még nem regisztráltál nálunk?

Bezárás

Elfelejtetted a jelszavad?

A * jelölt mezők kitöltése kötelezők.

*

Véletlenül kerültél ide?

Bezárás

Regisztráció

A * jelölt mezők kitöltése kötelezők.

*
*

Regisztráltál már nálunk?

Bezárás