X

Hova küldjük az 1000 Ft-ot?

Töltsd ki az űrlapot!

Szeretnél
1000 Ft-ot
ajándékba?

Menü Regisztráció 0

Szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a HigéniaShop webáruházat üzemeltető PolimaKft. (székhelye: Polima Kft., 9436 Fertőszéplak, Hegy utca. 12. címen.; cégjegyzékszáma: 08-09-005228; adószáma: 11404491-4-08 ; email elérhetőség: info@higieniashop.hu, telefonszám: 0036-20/386-1750; továbbiakban: Szolgáltató) és a Polima Kft. által a HigéniaShop webáruházban (továbbiakban webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.HigeniaShop.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. A HigéniaShop webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A HigéniaShop webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon a valós adatait megadva sikeres és érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, és elektronikus levélben (e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása, az áru ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig megőrzi.

1.5 A HigéniaShop webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet a Polima Kft. végzi.

Az üzemeltető elérhetőségei:
Székhely: 9436 Fertőszéplak, Hegy utca. 12. címen.
Levelezési- és termék visszaküldési cím: 9436 Fertőszéplak, Hegy utca. 12. címen.
Telefonszám: 0036-20/386-1750
E-mail: info@higieniashop.hu

1.6 A HigéniaShop webáruház ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat nyitva tartása: H-P, 7 - 14 óra.
Levelezési- és termék visszaküldési cím: 9436 Fertőszéplak, Hegy utca. 12. címen.
Telefonszám: 0036-20/386-1750
E-mail: info@higieniashop.hu

1.7. A HigéniaShop webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek, és tartalmazzák az áfát.

2. Regisztráció, megrendelés

2.1 A HigéniaShop webshopban a vásárláshoz minden esetben érvényes regisztráció szükséges, de a vásárlás folyamata regisztráció nélkül is elkezdhető. Minden látogatónak, felhasználónak lehetősége van előzetesen regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíteni a vásárlási folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói profil lehetőséget ad a webáruház egyéb kényelmi funkcióinak az elérésére és igénybevételére is, többek között a későbbi vásárlásoknál nem kell újfent a különböző szükséges adatokat újra begépelni.

2.2 A látogatóknak, vásárlóknak a jobb felső sarokban található "Regisztráció" linkre kattintva van lehetősége regisztrálni, ahol a következő adatok megadására van kötelezően szükség: név, e-mail cím, jelszó illetve ugyanitt kerülhet sor a kötelezően elfogadandó Általános Felhasználói Feltételek és az Adatvédelmi Elvek elfogadására. A regisztráció elküldése után a rendszer a megadott email címre egy megerősítő emailt fog küldeni, és az ott található linkre kattintva lehet a felhasználói fiókot, a regisztrációt aktiválni.

2.3 A felhasználó az oldalba való belépés után a jobb felső sarokban található "Profilod" menüpontra kattintva éri el felhasználói fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott regisztrációs adatok, illetve ugyanitt van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást és a kiszállítást megkönnyítő adatok felvitelére.
A profiladatok módosítása után a rendszer a megadott email címre egy értesítő emailt fog küldeni a változtatásokkal.
Elfelejtett jelszó esetén a "Bejelentkezés" menüpontban az elfelejtett jelszó szakaszban lehet az ott található linkre kattintva új jelszót igényelni. Itt meg kell adni a regisztrációkor használt e-mail címet, amit követően a rendszer haladéktalanul megküldi az új jelszót a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba.

2.4 A felhasználó fiókját és adatait a "Profilod" menüpontban a "PROFIL TÖRLÉSE" gombra kattintva lehet kezdeményezni. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó igény beérkezését követően haladéktalanul a felhasználóhoz kapcsolódó adatokat, a felhasználó profiljában található személyes és egyéb adatokat, az esetlegesen felhalmozott hűségpontokat véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből.

A webshop vásárlóinak, a konkrét vásárlásoknak az adatait a Számviteli törvény és Adatvédelmi elveink szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg.

A felhasználói adatok törlésével párhuzamosan a rendszer a felhasználó megadott email címére az adatok és a fiók törléséről egy értesítést küld a felhasználónak.

2.5 A webshopban az egyes termék(ek) mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a termék ára, a műszaki paraméterek és a termékek fotója is. A kiválasztott termékek mellett található “KOSÁRBA TESZEM” gombra kattintva a kiválasztott terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges számú termék helyezhető el.

2.6 A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

2.7 A kosár termékeinek megrendeléséhez az „TOVÁBB AZ ADATOK MEGADÁSÁHOZ” gombot megnyomva juthatunk el, ahol a megrendelő adatait, fizetés módját (utánvét/előre utalás) és a szállítás mikéntjét illetve a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani.

Itt van lehetőség a megjegyzés ablakban további információkat, kiegészítéseket, kéréseket (pl. kit milyen telefonszámon hívjon a futár, mikor tudja a vevő átvenni a terméket, stb.) mellékelni a megrendeléshez. Az adatok természetesen módosíthatóak, az esetleges gépelési hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak.

Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához a „RENDELÉS ELLENŐRZÉSE” gombbal juthatunk, amely lépés után a webáruház összefoglalja a megrendelés összes adatát. Ezt követően a "TOVÁBB A FIZETÉSHEZ" gombra kattintva lezárható a megrendelés, míg a "VISSZA" gombra kattintva módosíthatjuk a megrendelés paramétereit.

2.8 A megrendelés megtörténtét követően a webáruház a vevő e-mail címére egy elektronikus visszaigazolást küld a megrendelés részletes adataival.

2.9 A vásárlás, a szerződéskötés a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát banki átutaláskor, bankkártyás fizetéskor a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak.

2.10 Ügyfélszolgálatunk Munkatársai az info@polima.hu címen, illetve munkaidőben a0036-20/386-1750 telefonszámon készséggel állnak vásárlóink segítségére a megrendelések részleteivel kapcsolatban.

3. Fizetési módok és fizetési feltételek

3.1 A megrendelt termék(ek) ellenértékének kiegyenlítésére több lehetőség is kínálkozik a webáruházban:

Előreutalás banki átutalással
Vevőink a megrendelt termékek árát és a szállítás esetleges költségét banki átutalással, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: FHB Bank 18203040-06007700-40010016 átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek, vagy személyesen átvehetőek a Magyar Posta Zrt. csomagpontok egyikén. Személyes átvátel esetén a HigéniaShop boltban 9436 Fertőszéplak, Csordahajtó út. 801 hrsz.
Az átutaláshoz szükséges adatokat (megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a OTP Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "Bankkártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a OTP Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. Az OTP Bank a VISA, MasterCard, AmericanExpress típusú kártyákat fogadja el. Bankkártyával fizethet még a postahivatalokban, MOL kutaknál, COOP üzletekben , csomagautomatáknál is.


Utánvét
Utánvéttel történő fizetés esetén megrendelést követően a házhozszállításkor a helyszínen a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát, az utánvét költségét és ha van akkor a szállítási költséget. Csomagpontok, Postapontok esetén a csomagpontban történik a fizetés.

3.2 A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén a futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség.

3.3. A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a HiéniaShop webáruház üzemeltetője a Polima Kft. megbízásából a Magyar Posta Zrt. MPL futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen minimum két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

3.4 Csomag átváteli lehetőségek:

A. Házhoz szállítás
Magyarország területén termékeinket bruttó 27.000 Ft rendelési összeg felett díjmentesen szállítjuk ki.

Bruttó 27.000 Ft alatt a rendelésben szereplő termékek súlyától függően automatikusan számítja ki webáruházunk a szállítási díjat.
Ez a szállítási költség az utánvétel költségét nem tartalmazza.

B. Postán maradó
Ez esetben a postahivatalokban tudja átvenni a csomagját.

 

C. Csomagautomata
Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a csomagautomaták többségét bevásárlóközpontoknál, forgalmas helyeken találja, amerre egyébként is jár.

D. PostaPontok
Ezek a MOL töltőállomások és a COOP üzletek.

E. Helyszíni átvétel
Személyes átvétel esetén a rendelés összeállítása után értesítést küldünk a megrendelőnek. Az összekészített csomag a teljes nyitva tartási időben átvehető.

HigéniaShop, 9436 Fertőszéplak, Csordahajtó út. 801 hrsz. hétfő-péntek 7.00-15.00


3.5 Szállítási Határidő:
A megrendelt termékek kiszállítását a munkanapokon (hétfő – péntek) 14 óráig leadott megrendelések esetében 2 napos határidővel vállaljuk munkanapokon. Az ezután beérkező rendelések szállítási határideje 3 munkanap. Átutalással történő fizetés esetén akkor indítjuk a kiszállítást, amikor a megrendelt áru ellenértéke megérkezik a számlánkra. Ha valamelyik termék nincs raktárunkon, e-mail útján értesítést küldünk a megrendelőnek és tájékoztatjuk a várható kézbesítés időpontjáról. Megrendeléseket a nap 24 órájában fogadunk.

3.6 A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban szállítjuk megrendelőinknek, termékcsomagjainkat egységesen 27.000 Ft bruttó rendelési összeg felett költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. 27.000 Ft bruttó vásárlási összeg alatt a rendelésben szereplő termékek súlyától függ. Az aktuális díjat a kosárban találod, amit webáruházunk automatikusan kiszámol. Ezen szállítási költség az utánvétel költségét nem tartalmazza.

3.7 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg a megadott szállítási címen.

Csomagpontok esetén a küldemény érkezéséről e-mailben küld tájékoztatást a futárszolgálat. Ezt követően a termékek 7 naptári napon belül vehetőek át. Ennek elmaradása esetén a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkhoz.

Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt iletve a csomagponton szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

3.8 A szállítást végző futárcég honlapja: www.posta.hu. A futárcég központi telefonszáma, kapcsolati űrlapja a fenti honlap “ügyfélszolgálat” menüpontja alatt érhető el.

3.9 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az info@higeniashop.hu email címen vagy a 0036-20/386-1750 telefonszámon a webáruház üzemeltetőjének kollégájához lehet fordulni munkaidőben.
Külföldre történő szállítási igény esetén kérjük, e-mailben, vagy telefonon vegye fel a kapcsolatot velünk.

4. Az elállás joga, az elállás részletei

4.1 Amennyiben az Ügyfél a termék házhozszállítása illetve átvétele után el kíván a vásárlástól állni, azt az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a "A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet" rendelkezik.

4.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette.
Több termék adásvétele esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljása szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.

Természetesen az ügyfél a termék megvásárlásától a termék átvétele, kiszállítása előtt is bármikor elállhat, ez irányú szándékát telefonon, e-mailben és írásban jelezheti a szolgáltató, az üzemeltető felé.

4.3 Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a termék átvételét követő 33 naptári napon belül postán, vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 33 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket is a webáruház számára.

4.4 Az Ügyfél az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: Polima Kft., 9436 Fertőszéplak, Hegy utca. 12., Email: info@higeniashop.hu
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
[ Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése ]
Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja: [ a megfelelő adat megadandó ]
A fogyasztó neve: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó címe: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó aláírása: [ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]
Kelt: [ értelemszerűen kitöltendő ]

4.5 Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 33 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

Ha az ügyfél, a fogyasztó a jelen fejezetben leírtaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.

A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminemű többletköltség nem terheli.

4.6 Elállás esetén a Fogyasztót, az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

4.7 A visszakülött termékeket kérjük levelezési címünkre visszajuttatni (9436 Fertőszéplak Csordahajtó út. hrsz 801), ellenkező esetben a termékek árának visszatérítése kitolódik addig, míg erre a címre visszérkezik a csomag.

5. Hibás teljesítés

5.1 Amennyiben a vevő nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy bizonyítottan hibás a termék, úgy kérjük, ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul,de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezze ügyfélszolgálatunk számára. Amennyiben ez megtörténik, a hibás árut minden esetben díjmentesen kicseréljük.

Hibás teljesítés esetén a vevő kérheti:
1. a vételtől való elállást,
2. a termék cseréjét,
3. illetve a termék értékegyeztetéssel történő cseréjét.

5.2 Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását - a vevővel való egyeztetés után - a HigéniaShop webáruház szervezi, illetve ő állja az azzal kapcsolatos minden díjköltséget.

5.3 Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy a vevő határozhat arról, hogy fenntartja-e a megrendelését. Ha igen, az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetőek, nem pótolhatóak.

5.4 Hibás termék esetében a megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak.

6. Jótállás, szavatosság

6.1 Kínálataink között kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. A legnagyobb gondosság mellet is előfordulhat azonban, hogy a vevő valamilyen okból elégedetlen a termékkel. A Naurel webáruház mindent megtesz azért, hogy a vásárlói kifogást a vonatkozó jogszabályokkal összhangban a lehető legrugalmasabb módon kezelje.

6.2 Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben (továbbiakban: Ptk.) a 151/2003. és 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók. A kozmetikai és higiénés termékekre vonatkozóan a Ptk. és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet törvényi előírásai az iránymutatóak. A kozmetikai, higiénés termékek szavatossága, felhasználhatósága egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó. Ezen adatok a dobozon, a terméken, a magyar nyelvű leírásban vagy a csomagoláson vannak feltüntetve.

6.3 A termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot. A nem tartós fogyasztási cikkek szavatossága fél év. A vevő köteles az átvett terméket a lehető leghamarabb megvizsgálni és a felmerülő hiányt, hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül a HigéniaShop webáruháznak bejelenteni.

Egy termék akkor minősül hibásnak,

6.4 Felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, erőszakos nyitása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre (töréskár pl. utazás során repülőn, buszon stb.). Ilyen esetekben javasoljuk, hogy kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet az illetékes társaságnál. Továbbá az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

7. Pénvisszafizetési garancia

Amennyiben termékünk valamilyen oknál fogva nem nyerte el tetszését, webáruházunk vállalja a termék vételárának visszafizetését a csomag átvételét követő 33 napon belül.

7.1 Amennyiben tehát 33 napon belül a vevő jelzi számunkra, hogy nem kívánja megtartani a terméket és él a pénzvisszafizetési garanciával, a termék levelezési címünkre való visszaérkezése után módunkban áll visszautalni a visszaküldött termék/termékek vételárát.

7.2 A vételár visszatérítésére kizárólag utalás formájában van lehetőségünk és a tudomásvételtől számított 33 napon belül tudjuk vállani a visszautalást.

7.3 A Pénzvisszafizetési garancia érvényesítése esetén a bármilyen nemű szállítási költséget minden esetben az Ügyfél köteles fizetni.

8. Egyebek

8.1 A HigéniaShop webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

8.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a HigéniaShop webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a HigéniaShop webáruházához való kapcsolódásáért és a HigéniaShop áruház weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a HigéniaShop webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

8.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

8.4 A HigéniaShop webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél a HigéniaShop webáruház alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

8.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Soproni Járási Bíróság joghatóságát kötik ki.

8.6 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.A weboldalon feltüntetett árak a bruttó árak, amelyek az ÁFA-t igen, a szállítási költségeket azonban nem tartalmazzák.
Fertőszéplak, 2018. január 18.
 

A biztonságos fizetést a SimplePay Online Fizetési Rendszer biztosítja.

Belépés


Még nem regisztráltál nálunk?

Bezárás

Elfelejtetted a jelszavad?

A * jelölt mezők kitöltése kötelezők.

*

Véletlenül kerültél ide?

Bezárás

Regisztráció

A * jelölt mezők kitöltése kötelezők.

*
*

Regisztráltál már nálunk?

Bezárás